NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة واقعية الماريونيت - حتي الجزء السادس 28/5/2024

رائع

• حبيته
التفاعلات: الخبير الزائر
طول بالك يا كبير
و**** يا صاحبي في ناس مستفزين بيسيبو النقد الفني ويركزوا في حاجات تافهة يعني تعليقاتهم ملهاش داعي

• عجبني
التفاعلات: saadhussam
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
و**** يا صاحبي في ناس مستفزين بيسيبو النقد الفني ويركزوا في حاجات تافهة يعني تعليقاتهم ملهاش داعي
مش انا اللي اقولك احتوي قرائك خاصة كاتب محترم زي معز
و الخلاف لا يفسد للود قضية

• عجبني
التفاعلات: معز ١٤
مش انا اللي اقولك احتوي قرائك خاصة كاتب محترم زي معز
و الخلاف لا يفسد للود قضية
انا كل قصدي ان قصته جميله والجزء قصير وبالنسبه للنقد انا لغاية دلوقتي مش شايف غير انها رائعه من الروائع ولو طول الجزء والاحداث هتكون اجمل
بس من الواضح ان صاحب القصه خلقه ضيق

• حبيته
قصة جميلة وأحداثها جميلة

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
تسلم يا غالي
قصة ومحاكات رائعة
اسلوبك سلس في السرد
يمكن لو تطول في الاجزاء راح يتمتع القارء أكثر
بانتظار الجديد....تسلم

• حبيته
تسلم يا غالي
قصة ومحاكات رائعة
اسلوبك سلس في السرد
يمكن لو تطول في الاجزاء راح يتمتع القارء أكثر
بانتظار الجديد....تسلم
شكرا يا محترم على تعليقك الجميل وملاحظاتك

• حبيته
التفاعلات: مصعب القيصر
الجزء الخامس: من أجل حفنة تريندات

ادمان ، ادمان الشهرة والأضواء هو اصعب انواع الادمان بدأت أحس بده لما اتعمقت في العالم دا وبقيت مش عارف أخرج منه ، ادمان خلاني أنكر وجود ابني وانكر أني متجوز وان قصة حبي الحقيقة اجمل واحلى وأصدق من القصة اللي عملوها ، ادمان خلاني استغل مرضي و مراتي تقبل بكده ، الكاميرات حواليا في كل مكان ، لما احب اخد راحتي ادخل الحمام وابص في المرايا واكلم نفسي لأن دا المكان الوحيد اللي انا ضامن أن مفيش فيه كاميرات، حياتي بقت مش ملكي لازم اخد إذن من البتاع دا اللي اسمه اشرف ، مقدرش أنكر أن وضعي المادي بقى فوق الريح واللي عملته في شهور مكنتش احلم اعمله في سنين ، تجارة بتكسب اكتر من تجارة المخدرات بس الاتنين ليهم نفس التأثير .

* تريند الجواز *
هنا : بقى معقول أنا مش مصدقه نفسي ، بقى كل دي مباركات لجوازكم وكلها من شخصيات عامة ومشاهير
هايدي: امال لو شوفتي الطلبات اللي وصلتني من اشهر مطربين ومغنيين البلد عشان يحيوا الحفلة وانا برفضهم
هنا : بس كانت حفلة ولا في الاحلام ، دا لغاية دلوقتي الانستا مقلوب بسببها

دخلت سميرة على بناتها وهي بتنهي مكالمة والإبتسامة تغزو وجهها
سميرة: انتو عارفين مين اللي كانت بتكلمني وبتتاسف عشان معرفتش تيجي امبارح
هنا وهايدي : مين
سميرة: مش هتصدقوا ، يسرا

اندهشت هنا وهايدي الشهرة وصلت لكل أفراد العيلة

سميرة : هي دي الافراح اللي بجد ، صحابي كلهم بيحاولوا يرجعو علاقاتهم بيا وانا بتهرب منهم بعد ما هما كانوا بيتهربوا مني بعد موت ابوكم واملاكنا قلت
هايدي: ولسه يا ماما لما تشوفي بيتنا الجديد
هنا : قصدك فيلاتكم ، اعملي حسابك يا ماما عشان لازم نطلع معاهم

كنت قاعد في البار بتاع الفندق وكل شوية صور ، كلمت شيرين اطمن على ياسين ابني ، مكنتش عايز اسمع صوتها بس مكنتش عايزها تلاحظ اي تغيير في تعاملي معاها ، اطمنت على ياسينوبعدين جاتلي مكالمة من اشرف وطلب أنه يجتمع بينا ضروري ، طلعت عالسويت وكانت هايدي وامها واختها كل واحدة فيهم في عالم تاني كل واحدة ماسكة التليفون وعاملة لايف وكل شوية هايدي تطلب مني ادخل اللائق معاها و نمثل عالناس فرحتنا ، والناس بتحب كده يمكن بيشوفوا نفسهم فينا ، بقيت مخنوق كاميرات في كل مكان حياتي كلها لايف.

بلغت هايدي عشان نجهز لاجتماع اشرف وجات معانا هنا ورحنا للموعد في الفيلا اللي هتبقى فيلاتنا ، دخلنا الفيلا اللي كانت فعلا عبارة عن قصر صغير ، اندهشنا كان نفسي تكون سميرة موجودة معانا عشان تشوف العز اللي بنتها وصلتله معايا ، رحب بينا اشرف وكان فريق عمله وبقى يفرجنا على ردود الأفعال والاعلانات وراي المتابعين في فساتين هايدي ، اه هايدي لبست تلات فساتين وانا بدلتين ، كنا حاسين بفخر واحنا بنشوف ردود الأفعال وإعجاب اشرف وفريقه باللي عملناه.

اشرف : عندي ليكم خبرين
أسامة : حلوين
اشرف : اكيد بس واحد فيهم مش حلو بالنسبالي
هايدي: ايه هما
اشرف : الخبر الاول ودا الحلو ليكم وليا هو انكم دخلتوا المرحلة الحمراء والتصفيات النهائية
هايدي : بجد
أسامة: طب دا معناه ايه
اشرف : مستقبل ، مستقبل كبير اوي يا استاذ أسامة
هنا : طب والخبر التاني
اشرف: للاسف دي هتبقى آخر جلسة بينا وبينكم
أسامة: ليه
اشرف : أنا مهمتي انتهت وانتو عشان انتقلتوا لمرحلة جديدة هتستلمكم زميلتي مدموزيل ماسة وهتبقى المسؤولة عنكم ، اتمنى لكم التوفيق ، دلوقتي لازم اعرفكم على مدموزيل ماسة واتمنى منكم اتباع تعليماتها عشان تحققوا اهدافكم

رن جرس ودخلت واحدة أقل ما يقال عنها انها خيال عاملة زي موديلات فكتوريا سيكريت صاروخ بمعنى الكلمة شقراء وبرونزية البشرة جسمها متقسم تقسيم وكأنها مرسومة بزازها بترقص قدامها زي الجيلي وطيزها مدوره تدويره وكأنها منحوتة نحت ، فتحت بؤي وبقى كل حواسي باتجاهها نسيت اني قاعد جنب مراتي واختها ، هايدي ، دي من نوعية النسوان اللي ممكن توقف بلد تبص وتنبهر بجمالها ، حسيت بنكز من مراتي وكأنها بتقولي اصحى ، مشى اشرف وفضلت معانا ماسة ، هايدي وهنا شايفين علامات الانبهار على وشي اللي كنت بحاول اخبيه.

ماسة : أنا راح اشرب قهوة بتحبوا تشربوا معي

هزيت راسي وانا ببلع ريقي وعين هايدي كانت بتطق شرار ، حاولت امسك نفسي وابص في الأرض مكنتش قادر اتخطى جاذبيتها .

ماسة : بدي اعرفكم عن حالي ، أنا ماسة وراح اكون مشرفة على حسابكم ، واعطيكم افكار جديدة واسمع عن أفكاركم

بدأت تشرحلنا عن شوية تفاصيل لازم نهتم بيها ، كان أول فيديو لينا معاها هو فيديو البيت وأننا لازم نعرف الفلورز ويشوفوا ازاي حياتنا انقلبت بسبب اليوتيوب.

*تريند بيت الزوجية *
هايدي : بجد مش عارفه اقولكم ايه ، أنا واسامة قعدنا شهور بنحاول نوصل للتصميم اللي نفسنا فيه والفضل كله لشركة ساحة هي فعلا اللي قدرت توصل لاحلامنا وتحقق لنا الشكل اللي نفسنا فيه

اعلانات ودعايات وفلوس كل حرف في اللايف له تمن ، هايدي بقت مجنونة باللايف والتريند نسيت انها مراتي ونسيت انها ام بقى كل وقتها للفلورز والفعاليات ، أنا كنت في عالم تاني رجعت اشرب من ساعة موضوع شيرين وانا رجعت للشرب وأغلب الوقت مش صاحي ، رحت بيت شيرين بحجة اخد ياسين وطلعت عالشقة اللي كنت ساكنها اشوف اللي حصل الفترة اللي فاتت ، سرعت الكاميرات واكتشفت أني وجودي في العمارة كان مخلي شيرين مش واخدة راحتها وبمجرد رجوعي رجعت لحياتها الماجنة اكتشفت أن شيرين ليها كل يوم مع واحد من الشباب ، شباب بقت شيرين في نظرهم ملاك نازل من السماء ، شابة صغيرة جميلة شهية غنية وبتصرف عليهم وتحضرلهم الاكل وتنظف البيت وكل دا مقابل ساعات من المتعة ، مشاهدها ماشية قدامي شيرين كانت موجودة في شقتهم اكتر من وجودها في شقتها ، اتفجعت لما شوفت شيرين بيتعمل عليها gangbang في يوم من الايام ، اه زي افلام البورن وانا بسرع الكاميرات ، لفت انتباهي في يوم وجود كل الشباب ومفيش حد فيهم راح وكلهم قاعدين في الشقة وشيرين بتفتح باب الشقه ومعاها اكل و اول ما دخلت التموا حواليها وبقو ينهشوا فيها ، شيرين كانت مستمعة وشها وردود فعلها بتدل على كده وبتدل أن دي مش اول مرة ،

Jibw9pt.md.webp JibwJTX.md.jpg
fotos de i

خلعوا هدومهم وشيرين قعدت على ركبتها وازبارهم في وشها بقت تمص بنهم وشبق جنسي غريب ، ست شباب زي الحيطان وشيرين مستمتعة بيهم الستة كل واحد فيهم ليه دور اللي بقى يلحس كسها واللي بقى يلحس طيزها واللي يعض بزازها واللي بيبوس في شفايفها ، وليمة فخمة قدامهم بيصبروا نفسهم فيها ، صوت شيرين بقى عالي خصوصا مع بداية النيك اكيد جيرانها سمعوا الصوت وخصوصا عمارات الحارة كلهم جنب بعض شيرين بيتمارس عليها كل حاجه ممكن تتعمل والغريب هي قدرتها على مجاوبتهم شيرين قدرت تطوع الست شباب هما تعبوا وهي لسه ،

JibOqeS.md.jpg JibOf72.md.webp JibOKdl.md.jpg

حسيت بسخونة في زبي وهيجان غريب ، أنا مش ديوث وعمري ما كنت كده بس منظر أختي الصغيرة وشكلها في الوضعية دي شكل عندي احساس غريب ، كنت عايز اقتلها عشان احس اني حافظت على رجولتي بس في نفس الوقت بحبها ويمكن اكون متعاطف معاها عشان عارف انها اتجوزت راجل في عمر ابونا وان مش قادر يديها حقوقها كل دي حاجات بتلعب فى دماغي ، بس كنت واخد قرار اني لازم اطلع اختي من الوحل دا باي شكل ، مكنتش بنام بس خدت قرار ولازم اعمله وهو لازم اقفل الشقة دي باي شكل ، وكلمت واحد كان بيجبلي حشيش ومخدارت و وصيته يجبلي كمية ، قررت استنى خروج الشباب دول من الشقة واحطلهم الحشيش في شقتهم وأبلغ عنهم وفي الحالة دي اكون خلصت منهم.

* تريند اخلعه ولا البسه*
ماسة اجتمعت فينا ، ميزة ماسة انها كانت معانا اغلب الوقت ، كنت بحب اشوفها مع اني كنت بحاول اخفي كده ، بعكس هايدي اللي كانت على خلاف مع ماسة

ماسة : بصراحه في الفترة الأخيرة الفيديوهات عنكم فيها مشكلة
هايدي : مشكلة ازاي يعني ، احنا كل فيديوهاتنا بالملايين ومفيش فيديو واحد أقل من كده
ماسة : تمام يا هايدي بس في احسن بدنا نرفع الريتش لانه اللي بيتابعكم هما هما بدنا فلورز جدد ويكونوا من فئات اكتر
هايدي: وايه المطلوب
ماسة : نعمل شغلة جديدة
أسامة : عندك اقتراح معين
ماسة : شو رأيك بالحjاب يا هايدي
هايدي : اشمعنا
ماسة: جمهور المحجبات كبير لأنهم بيحسو أنهم شبهم وحياتهم قريبة من الناس العاديين ، وهاد راح يخلي قناتكم منتشرة اكتر
هايدي: بس مش عايزة اتحجب دلوقتي
ماسة: كله بوقته ، هلا المطلوب منكم تختفوا لمدة أسبوع ما تطلعوا ولا لايف وبعدين تطلعوا لايف مع بعض وتحفظوا الاسكريبت اللي راح اعطيكم إياه

مشيت ماسة وهايدي كانت منزعجة وزعلانة

هايدي: أنا مش عارفه الزفتة دي عايزة ايه
أسامة : اكيد يا حبيبتي هي عارفة بتعمل ايه ، اكيد دي مش اول مرة ليها ، ومتنسيش أنه الفلورز عنده زادو اوي بعد ما هي استملتنا
هايدي: و**** بقى كده شكللك كده واقع لشوشتك وعجابك الست ماسة وبتدافع عنها
أسامة: يا ستي لا واقع لشوشتي ولا بطيخ أنا بقول كلمة حق ، واقولك كمان أنا زهقت وبفكر انسحب
هايدي: تنسحب من ايه ، تهد كل اللي احنا عملناه

قربت مني وبلمساتها الناعمة بدأت تفتحلي القميص وحطت راسها على صدري وبدأت تحسس على ظهري ، حضنتني وتقولي أنا هموتك ، كنت هايج لمسات هايدي دايما كان ليها سحر خاص فيا قلعنها فستانها وأيدي بتعصر بزازها وشفايفنا في اشتباك مع بعض ، رفعتها كسها مبلول وشكلها كده كانت سخنة ومستنية اللحظة دي بقت تنط على زبي وانا واقف وتبوس فيا كانت شهوانية وانا كنت هايج بس الغريب هو اني شايف قدامي شيرين صورتها مش قادرة تخرج من دماغي ، نمنا عالارض عالبلاط نايمة تحتي شوية اشوفها هايدي وشوية شيرين وكل ما اشوفها شيرين زبي يزيد في ضغطه وصوتها يعلي كنا في قمة الاندماج بس اللي وقف الملحمة دي هو دخول هنا اختها علينا ، هنا معذورة احنا كنا في الصالة وهنا في أغلب الوقت معانا ومكانتش متوقعة الوضع اللي احنا فيه ، هنا شافتنا وشها احمر وطلعت تجري بسرعة ، الحرج بقى باين على هايدي وعليا ، هايدي قالتلي استنى اروح اشوفها ، لبست فستانها وطيزها بترج قدامي وزبي لسه هايج مسكتها من ظهرها وزبي يحك في طيزها وهى بتحاول تبعد عشان تشوف اختها

هايدي: خلاص يا اسامة مش وقته
أسامة: لا وقته أنا مولع ومش هسيبك
هايدي: اروح اشوف هنا
أسامة: خلاص ما هي كده كده شافتنا بعدين انتي مراتي
هايدي : طب اطلع استنى فوق وانا هروح اشوفها واجيلك

JibO0Lg.jpg JibOlhF.md.jpg
مردتش عليها مش عارف ليه هجت بزيادة لما اختها شافتنا ودخلت زبي في طيزها ، هايدي صرخت بأعلى صوتها دخلت زبي في طيزها بغشومية أنا بنيك هايدي في طيزها بس مش دايما يعني اوقات اوقات بس مقدرتش اقاوم أنا قولتلكم قبل كده انها نقطة ضعفي ، كنت بنيك بكل قوتي ثبت هايدي عالطاولة ونزلت فشخ فيها وهي بتصوت بجد بمعنى الكلمة مش اهات، والحاجة اللي مش قادر انساها هو اني لمحت هنا بتبص علينا من شباك الجنينة ، زادت شهوتي اكتر فضلت عالحال دا عقبال ما وصلنا لشهوتنا وهايدي مكانتش قادرة توقف ، بعدين طلعت تشوف اختها في الجنينه .
اختفينا لمدة أسبوع وبعدين هايدي نزلت منشور على حساباتها في السوشيال ميديا عبارة عن أية وصورة من غير وشها ، وطلعنا في اللايف

هايدي: يا جماعه انتو عشان اهلي وبنعتبركم عيلتنا ، أنا بقالي فترة بفكر وسبب غيابي أنا واسامة هو عشان كنا بنفكر وقررنا ناخد رايكم ، انا قررت اتحجب مش عارفه ازاي أنا كنت سايبة شعري الفترة اللي فاتت هتسالوني عن الأسباب في حاجات كتيرة وشواهد كتيرة حصلت معايا و خصوصا بعد ما اتاكدت أنه فرض قررت اني اتحجب وطبعا الفضل يرجع لجوزي أسامة اللي شجعني على كده وقبل ما نتجوز طلب مني افكر في ال**** .
أسامة: طبعا أنا لما اتعرفت على هايدي كانت غير محجبة ومكنتش اقدر اغصبها على كده كنت عايزها تعمل كده عن اقتناع وكنت متاكد من أن فطرتها السليمة هتتدفعها لكده وتتحجب

ضربنا التريند وفعلا الفيديو جاب مشاهدات والقناة زاد متابعينها بشكل رهيب ، بقينا اكتر القنوات متابعة في الشرق الأوسط

أسامة : اه يا حودة عملت ايه، جهزت المطلوب
الديلر حودة : نص الكمية يا باشا
أسامة : مش هينفع كده أنا محتاجها بسرعة
حودة : الكمية اللي انت طالبها كبيرة اوي يا باشا
أسامة : لو مش هتقدر قولي اشوف غيرك
حودة : عيب يا باشا اديني يومين وهتبقى عندك

كلمت حودة الديلر وبقيت بجهز عشان انفذ الخطة بقيت بروح البيت اللي في الحارة لغاية لما عرفت انهم بيسيبوا البيت يوم الخميس كلهم والبيت بيبقى فاضي ، جهزت البضاعة اللي كانت كبيرة فعلا وتوديهم في داهية .

* تريند الروچ *
ماسة: حاليا في مقلب منتشر والفيوز عليه عالي كتير بس
أسامة: مقلب ايه احنا بطلنا مقالب من فترة
ماسة : مقلب الروچ
هنا : اه شوفته ، أسامة يكون قاعد في العربية ويطبع روچ على وشه وكأن في واحدة باسته ويتاخنقوا مش كده
ماسة : بالزبط هيدي هو المقلب بس يا هنا احنا راح محتاجك معنا بهالمقلب
هنا : في ايه يعني ايه دوري
ماسة : انتي اللي راح تبوسي أسامة

بصينا لهنا باستغراب واندهاش

هايدي: نعم ، واشمعنا هنا
ماسة : في أسباب كتيرة اول اشي هنا معروفة لجمهوركم وبيعرفو انها اختك
هايدي : وثانيا
ماسة : المصداقية يا هايدي ، لو صورنا أسامة بدون ما نصور كيف انباس في ناس ما راح تصدق وراح يحكوا أنه احنا متفقين وممكن يحكوا أنه انتي اللي بوستيه ام لما يشوفوا بعيونهم هيك راح نثبت للفلورز انه في عنكم مصداقية

ماسة كانت ليها قدرة غير طبيعية على الإقناع اقعتننا كلنا ، بس مكنتش عارف ازاي هعمل المشهد دا مع هنا وخصوصا بعد ما شافتني وانا بنيك اختها.

قعدنا في العربية وهنا قعدت جنبي وحطينا الكاميرا ماسة وفريقها كانوا بيزبطوا التفاصيل والتقنيات ، حسيت بأن هنا مرتبكة وخصوصا وهي بتاعة المكياج بتحطلها الروچ اللي كان احمر فاقع زي بتوع العاهرات.
321 action

أسامة : ازيكم يا جيش أسامة وهايدي ، أنا عارف ان بقالي فترة معملتش مقالب بس النهاردة وبعد كثرة طلباتكم والحاحكم قررت اعمل مقلب في هايدي ، بس مش هبقى لوحدي في واحدة قررت تطوع وتساعدني في المقلب دا وطبعا تضرب معايا ، ولا ايه يا هنا
هنا : لا يا عم انا هعمل المقلب واجري أنا مش قد هايدي
أسامة : ايه دا ، دا انتي خلعتي بدري وفين أنا في ظهرك ومعاك طيب يا ستي خليكي فاكرة ، قولي بقى المقلب هيبقى ايه
هنا : دلوقتي كلكم طلبتوا مننا نعمل مقلب الروچ ، وعشان كده أنا حطيت روچ احمر ونعمل أن في واحدة باست أسامة ونشوف رد فعل هايدي ، بس لازم البوسة تكون في مكان واضح
أسامة : **** يستر

قربت هنا مني جسمي اتكهرب وزبي وقف وشفايفها بتلمس رقبتي حسيت برجفة شفايفها، مش عارف خايفة ولا هايجة رجفة الشفايف بتدل عالخوف أو الهيجان ، بصيت في عينها جزء من الثانية، حسيت انها هايجة وخصوصا أن ماسة طلبت منها تبوس كمان مرة عشان تاخد البوسة من اتجاه تاني وهنا قربت والنار بتقرب وشفايفها بتلسعني .
كملنا المقلب والتمثيل اللي بقى كل حياتنا بس اللي قلب الدنيا هو ازاي اخت مراته تبوسه وفين الادب والاخلاق والعادات والتقاليد ، الجدل بيصنع الفلوس ، بعد الحملات دي كان المتوقع أننا نفقد أو يقل عدد الفلورز بس اللي حصل هو العكس عدد الفلورز زاد ، وهنا عملت لايف وطلعت تبرر واني زي اخوها وناس اتعاطفت معاها ، الحقيقة دخول ماسة في حياتنا وإدارتها حسابنا كانت بداية جديدة لحياتنا، بوسة هنا و لما شافتني أنا وهايدي كل دي حاجات لعبت في مشاعري وحركت شيطاني وحركت غريزة جوايا مكنتش حاسس بيها قبل كده.
وصلتني البضاعة من حودة وبدأت احضر خطتي ، رحت ابات في بيت الحارة وبدأت اراقب بيت الطلبة لغاية لما اتاكد انهم كلهم طلعوا خدت المخدرات وبدأت انزل بكل حذر قربت من الباب وفتحته وظهري ليه دخلت الشقة وبدأت اشوف مكان مناسب احط فيه الحاجة دخلت اوضة النوم كان مفروض احط البضاعة في مكان يبين أنهم بيتاجروا في المخدرات ، كان بيجيلي شعور غريب وانا شايف المكان اللي اختي كانت بتتناك فيه وبتدنس كرامتي ورجولتي فيه ، اتفاجئت بباب الشقة بيتفتح وشكله كده في حد جاي ، ضربات قلبي زادت وحسيت بالورطة وان الآية انقلبت وان أنا اللي هبقى المتهم ، مكنتش عارف
اروح فين كنت مستعد أني اضرب اللي هيدخل الاوضة واهرب ، استخبيت ورا الباب وسامع صوت الخطوات بتقرب والضو بيفتح واتفاجئت بيها قدامي
صديقي الخبير/

بلا شك أنك كاتب مختلف وافكارك متنوعة والدليل هذه القصة التي تناقش سيكولوجية لشريحة من الناس وهي مشاهير السوشال ميديا وتنازلهم عن الكثير من الخصوصية والرضا ببعض الأمور لمجرد زيادة المتابعين والمشاهدات

اما عنك انت فقد صغت ذلك في قالب جميل وأسلوب رائع ككل اعمالك

في هذا الجزء الخامس وضح أكثر جدا تأثير الشهرة والمال على ابطال قصتنا هايدي وأسامة وأتوقع ان تكون هناك المزيد من التنازلات فلننتظر ونرى ما تجود به قريحتك

علاقة أسامة بأخته تحولت الى اشتهاء أسامة لأخته بقوة فهل سينتقلون للخطوة التالية؟

احسنت وابدعت وامتعت يا صديقي

وهناك موضوع اخر سنتناقش فيه فيما بعد

• حبيته
صديقي الخبير/

بلا شك أنك كاتب مختلف وافكارك متنوعة والدليل هذه القصة التي تناقش سيكولوجية لشريحة من الناس وهي مشاهير السوشال ميديا وتنازلهم عن الكثير من الخصوصية والرضا ببعض الأمور لمجرد زيادة المتابعين والمشاهدات

اما عنك انت فقد صغت ذلك في قالب جميل وأسلوب رائع ككل اعمالك

في هذا الجزء الخامس وضح أكثر جدا تأثير الشهرة والمال على ابطال قصتنا هايدي وأسامة وأتوقع ان تكون هناك المزيد من التنازلات فلننتظر ونرى ما تجود به قريحتك

علاقة أسامة بأخته تحولت الى اشتهاء أسامة لأخته بقوة فهل سينتقلون للخطوة التالية؟

احسنت وابدعت وامتعت يا صديقي

وهناك موضوع اخر سنتناقش فيه فيما بعد
شكرا يا صديقي سعد على المتابعه الدائمة والملاحظات الجميلة اللي في محلها وبتدل على انك قارئ عميق مش بتقرا بس للمتعة ، أسامة اتحول هو و عيلته للدمى زي اسم القصة هما بيتلعب بيهم عشان يمتعوا الناس ، ام أخته فهي ليها دلالة هتتفهم بعدين

• حبيته
تم أضافة الجزء الخامس

ممكن اسم الممثلة اللي حاطط صورها لشيرين

من ناحية خبير فحضرتك عديت الكلمة دي بمراحل و مسافات ... اول ما شفت الجزء الاول شدني خاصة ان الموضوع بيتكلم عن الواقع الي احنا عايشين فيه بالضبط... فضلت مستني لحد ما اتجمع 5 اجزاء عشان اندمج معا القصه و استمتع بقرائتها ... بجد خيال فوق الخيال و روعه فوق الروعه و تسلم ايدك يا فنان 🌹🌹

• حبيته
التفاعلات: الخبير الزائر و saadhussam
من ناحية خبير فحضرتك عديت الكلمة دي بمراحل و مسافات ... اول ما شفت الجزء الاول شدني خاصة ان الموضوع بيتكلم عن الواقع الي احنا عايشين فيه بالضبط... فضلت مستني لحد ما اتجمع 5 اجزاء عشان اندمج معا القصه و استمتع بقرائتها ... بجد خيال فوق الخيال و روعه فوق الروعه و تسلم ايدك يا فنان 🌹🌹
يا حبيبي تعليقك ومتابعتك للقصة شرف و وسام على صدري خصوصا أنه من قامة زيك ، قلة المتابعة بتسبب احباط بس تعليق حضرتك والمتابعين المحترمين بتسببلي سعادة حقيقية وبتخليني قادر اكمل شكرا ليك يا صديقي شرفني مرورك

• حبيته
التفاعلات: saadhussam و George tn
يا حبيبي تعليقك ومتابعتك للقصة شرف و وسام على صدري خصوصا أنه من قامة زيك ، قلة المتابعة بتسبب احباط بس تعليق حضرتك والمتابعين المحترمين بتسببلي سعادة حقيقية وبتخليني قادر اكمل شكرا ليك يا صديقي شرفني مرورك
معاك حق يا صديقي التشجيع مهم جدا جدا للكاتب عشان يواصل الابداع و التألق بس ما تقلقش انا واثق ان قصتك حتعمل ثورة في المنتدى بسبب واقعية المشاهد الي بتحصل فعلا و بالتوفيق يا غالي 🌹 🌹

• حبيته
التفاعلات: الخبير الزائر و saadhussam
معاك حق يا صديقي التشجيع مهم جدا جدا للكاتب عشان يواصل الابداع و التألق بس ما تقلقش انا واثق ان قصتك حتعمل ثورة في المنتدى بسبب واقعية المشاهد الي بتحصل فعلا و بالتوفيق يا غالي 🌹 🌹
حبيبي شكرا على الكلام الجميل والحلو دا من ذوقك

رائع

• حبيته
ابداع
بس طول الأجزاء شويه

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: الخبير الزائر و معز ١٤

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل